25.07.2017

Wrap Up 24in48 Readathon

RO: Este prima oară când particip la un astfel de maraton de citit şi sunt foarte fericită că am reuşit să citesc cele 24 de ore din 48.

ENG: It is for the first time when I am attending such a Readathon and I am very happy that I have been able to read the 24 hours of 48.

RO: Studiu

1. Câte cărți ați citit? Pagini? (Dacă nu ați reţinut, spuneți-mi și asta!)

Am citit "Jane Eyre" - Charlotte Bronte (mai aveam de citit din ea 136 de pagini dinainte de maraton), "Lirael" - Garth Nix (Vechiul Regat #2), care a avut 604 pagini - deci au fost 740 de pagini în total. 
Apoi am ascultat audiobookul "The Good Girl" - Mary Kubica, carea fost de 9 ore şi 40 de minute şi după aceea am reuşit să ascult 1 oră şi 24 de minute din  'Prince of Thorns' - Mark Lawrence  (deci în total 11 ore şi 4 minute) ca să îmi ating targetul de 24 de ore.



2. Câte ore ai citit?

La 46 de ore în maraton mi-am atins targetul cu încă câteva minute în plus: 24 de ore şi 14 minute


3. Ce credeți că a funcționat bine în aceast maraton?

Totul 

4. Ce credeți că s-ar putea face pentru a îmbunătăți maratonul pentru data viitoare?

Aş vrea mai multe premii internaţionale.

5. Veți ma participa la un viitor 24in48 Readathon?

Da!!!

ENG: Survey

1. How many books did you read? Pages? (If you didn’t keep track, tell me that too!)


I read "Jane Eyre" - Charlotte Bronte (I had 136 pages left to read when I started the readtahon), "Lirael" - Garth Nix (The Old Kingdom # 2), which had 604 pages - so there were 740 pages in total.
Then I listened to an audiobook "The Good Girl" - Mary Kubica, which was 9 hours and 40 minutes and then I managed to listen 1 hour and 24 minutes to 'Prince of Thorns' - Mark Lawrence (so a total of 11 hours and 4 minutes) to reach my target for 24 hours.

 


2. How many hours did you read?

At Hour 46  I reached my target with a few extra minutes: 24 hours and 14 minutes



3. What do you think worked well in this readathon?

Everything.

4.  What do you think could be done to improve the readathon for next time?

I want more international prizes.

5. Will you participate in a future 24in48 readathon?

Yes!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

The Enchanted Library Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang