21.07.2017

24in48 Read-a-Thon

RO: În acest weekend (timpul meu: Sâmbătă 07:01 - Luni 06:59) are loc 24in48 ReadaThon şi este prima oară când particip la un astfel de Readathon. Sper ca în aceste două zile să citesc cât mai mult şi să reuşesc să ating targetul de 24 de ore.

ENG: This weekend (my time: Saturday, 07:01 am - Monday, 06:59 am) takes place the 24in48 ReadaThon and is the first time I am attending such a Readathon. I hope in these two days to read as much as possible and to achieve my 24 hour goal.


RO: Acestea sunt câteva din cărţile pe care le am şi nu am reuşit să le citesc. Sper ca în acest Readathon să termin măcar două.
Tot în această postare o să actualizez la anumite intervale de timp progresul meu.

ENG: These are some of my books on my TBR. I hope that I can finish at least two in this Readathon. Also on this post I will update my progress several times a day.





RO: Sâmbătă

ENG: Saturday

✥ update #1



RO: 9 ore în maraton - Deci au trecut cam nouă ore din maraton şi am venit cu progresul meu:
✼  prima carte de care m-am apucat a fost "Jane Eyre" - Charlotte Bronte (mai aveam de citit din ea 136 de pagini)

ENG: Hour 9: So the first 9 hours are gone and I came with my first update:
✼  The first book I began was "Jane Eyre" - Charlotte Bronte (I had 136 pages left to read)



RO: ✻ am început maratonul la ora 08:52 cu capitolul 28 din Jane Eyre şi am citit până la ora 10:16 (capitolul 33)
ENG: ✻ I started the marathon at 08:52  with Chapter 28 of Jane Eyre and I read until 10:16 (Chapter 33)




RO: ✻ apoi am luat o pauză, după care am terminat cartea între orele 12:10 - 14:14
ENG: ✻ Then I took a break, after which I finished the book between 12:10 - 14:14 




ROPrima provocare: câteva poze cu rafturile mele de cărţi
ENG: ✻ First Challenge: a few pictures with my bookshelfs


 


✥ update #2




RO: 14 ore în maraton - deci au trecut 14 ore şi eu am citit 174 de pagini din a doua carte Lirael - Garth Nix (Vechiul Regat #2)şi am băut şi a doua cafea pe lângă

ENG: hour 14 - so the first 14 hours of the marathon have passed and i had read 174 pages of my second book Lirael - Garth Nix (The Old Kingdom #2) and I also  drank my second cup a coffe too





RO✻ cele 174 pagini le-am terminat în 2 ore si 43 de minute (între orele 17:19 - 20:03)
ENG: ✻ the 174 pages I finished in 2 hours and 43 minutes (from 17:19 - 20:03)



✥ update #3




RO: aproape 16 ore şi jumătate în maraton am ajuns la pagina 262 din Lirael şi am citit în total aproape 8 ore


ENG: almost hour 16 and half - I am on page 262 on Lirael and I have been reading for almost 8 hours




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

The Enchanted Library Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang