17.11.2016

November Reads

După aproape 3 luni de reading slump am reuşit să ies din el. Si mi-am început luna noiembrie cu o carte clasică: "Dracula" - Bram Stoker.  N-am mai citit o carte clasică de când eram la liceu. Sper să-mi placă povestea celui mai faimos vampir. 


Synopsis:

"Suntem în Transilvania; și Transilvania nu este Anglia. Căile noastre nu sunt ca ale voastre, căci aici sunt multe lucruri ciudate."

Naivul avocat Jonathan Harker călătorește în Transilvania pentru a pregăti moşia infamului Conte Dracula la castelul său care se prăbușește.
Găsindu-se prizioner, Harker experimentează tot felul de orori supranaturale până când reușește să scape și să se reunească cu logodnica sa, Mina.
Între timp, în Anglia, prietena Minei, Lucy a fost mușcată, iar Mina însăși este amenințată de conte când acesta încearcă sa-și potolească apetitul pentru sângele uman.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

The Enchanted Library Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang